zaterdag 1 november 2014

Efteling snailmail

Goedemorgen allemaal!

Ik vind sprookjes (nog steeds) erg leuk en daarom maakte ik deze leuke snailmail met als thema de Efteling!
Dit is het eindresultaat, wat vind jij ervan?


Lees verder om te zien hoe ik deze snailmail heb gemaakt



Hiervoor heb ik oa gebruikt: een boekje over de Efteling (gekocht bij de kringloop voor €0.15. Daar heb ik 2 mooie bladzijdes uitgescheurd en aan elkaar geplakt. Zo kreeg ik een enveloppe om mijn brief in te stoppen.
Ik had nog wat leuke glimmende sterren liggen, wat stickertjes (allemaal van Action). De sterretjes en swirls heb ik verpakt in plastic zakjes om kaarten in te bewaren. Ik knipte deze op maat en om de randjes dicht te maken gebruikte ik ,rood met witte stippen, washi tape omdat mij dit doet denken aan de paddenstoelen in het sprookjesbos van de Efteling. 
                           De zakjes kocht ik bij Boekenvoordeel en de tape heb ik bij Action gekocht 

Van de kaft van het boekje maakte ik een tag (label)
en daarna deed ik alles in een A5 enveloppe die ik versierde met nog wat washi tape.. 
Klaar was mijn snailmail!

Liefs Wanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten