zaterdag 15 november 2014

Snailmail thema herfst

Goedemiddag!!

Afgelopen week heb ik weer snailmail verstuurd, in het thema herfst deze keer. 
Kijk hier om te zien hoe ik deze snailmail heb gemaakt..


Het zakje rechts met Bambi erop en de uitgeknipte plaatjes van Bambi komen uit een boek. 
Ik heb 2 bladzijdes uit het boekje gescheurd en die aan de zijkanten en onderkant aan elkaar geplakt met plakband (maar dit kan ook met tape). Dit werd de enveloppe, ik heb het adres op een label geschreven en de label vervolgens op de enveloppe geplakt. 
De plaatjes van Bambi knipte ik uit hetzelfde boek.

Het lint met egeltjes erop komt van Action (€0,59 een rol) en daarop staat 'cuddle me' erg schattig en
herfst-achtig vond ik.
Het zakje met een konijn erop is van Diddle en kreeg je vroeger vaak bij Expo. Er waren velen die deze zakjes spaarden. Ik kocht ze gewoon bij de kringloop, een hele map vol met zakjes groot en klein. Hierin stopte ik alle losse plaatjes en lint. 

De uil heb ik gemaakt door het MDF figuurtje wat ik laatst heb gekocht bij Action over te trekken op een designpapiertje. Vervolgens tekende ik er ogen en een snaveltje op.
De brief schreef ik op gewoon gelinieerd papier, maar versierde ik met stukjes rood met witte stippen tape (zoals een paddenstoel, die kan natuurlijk niet ontbreken in de herfst).
Het kleine hertje knipte ik uit een oud tijdschrift.
Daarna stopte ik alles in de zelfgemaakte enveloppe, postzegel en adres erop en klaar was mijn snailmail!


De ontvangster was er erg blij mee heeft ze me verteld. Missie geslaagd!

Liefs Wanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten