zaterdag 8 november 2014

Shoplog Action en Xenos

Goedemorgen allemaal!

Ik ben de afgelopen week bij Action en Xenos geweest en heb daar allerlei leuke (knutsel-)spulletjes gekocht die ik graag aan jullie wil laten zien.





Bij Action kocht ik...

Briefpapier met bijpassende enveloppen en stickers. Ik wil deze gebruiken om mijn brieven voor het snailmailen op te schrijven. Natuurlijk is het ook leuk om een setje kado te doen aan een vriendin of kind die ook van schrijven houd. Per set zitten er 5 vellen briefpapier (aan beide kanten bedrukt), 5 enveloppen, 5 etiket stickers en 10 ronde stickertjes in. Per setje betaal je  €0.59 wat ik helemaal niet duur vind. 
De setjes zijn te koop in de hierboven afgebeelde verschillende uitvoeringen 

Ook kocht ik deze snijmat met mesje. De snijmat is 23 cm lang en 16 cm breed. Ik heb al een groene (a4 formaat) snijmat. Die gebruik ik ook als onderlegger op mijn buro dus daar zitten allerlei verf en lijmresten op. Als ik dan iets wil snijden komen er wel eens vlekken op het papier en daarom wilde ik deze kleine snijmat hebben om alleen te gebruiken om op te snijden. Daarbij is het erg makkelijk op te vergen omdat het een klein matje is. Tevens is mijn mesje aardig bot van het vele gebruik dus dit mesje komt erg goed van pas. Dit setje kocht ik voor €2,39.

Ik kwam ook een erg leuk knutselboek tegen wat ik echt niet kon laten liggen. Er staan 10 verschillende knutselwerkjes in die je kunt maken. Het papier zit al voorgedrukt in het boek dus je hoeft het alleen uit te knippen (te vouwen) en in elkaar te zetten. Hiermee maak je bijvoorbeeld een fototoestel of een emmer met bloemen van papier. Erg leuk om bijvoorbeeld met kinderen te doen.
Dit boekje kocht ik voor €0,99, er zijn verschillende uitvoeringen.
De voor- en achterkant van het boek 

Ik vind MDF figuren erg leuk om in huis te hebben. Je kunt ze versieren met verf, inkt of papier, maar je kunt ze ook gebruiken als mal omdat het lekker stevig is. Ik trek ze bijvoorbeeld verschillende keren over op gekleurd karton en maak er boekjes of slingers van. 
Nu zag ik bij Action MDF slingers liggen. Erg leuk om te gebruiken voor mijn knutselpojecten en als je niet zo creatief bent of wilt zijn, kun je ze natuurlijk ook gewoon gebruiken zoals beschreven staat op het doosje. 
Per doosje zitten er 3 dezelfde MDF figuren in, lint, papieren figuren die je uit het karton kunt drukken en kralen. Binnenkort zal ik hiermee iets anders gaan maken en dat laat ik jullie dan zien op mijn blog. 
Er zijn verschillende uitvoeringen van te koop voor €0,99 per doosje. 
 Ik koos voor de uilen en vlinders 

Tot slot liep ik nog even binnen bij Xenos...
Ik zag daar deze schattige paperclips met snorretjes erop en deze leuke zelfklevende memoblaadjes (I love memoblaadjes) met zelfde snorretjes voor in mijn agenda/organizer voor 2015. Er zat ook nog eens op beide een stickertje met 50% korting! Helaas heb ik het bonnetje niet meer, maar ik kocht deze 2 artikelen nu voor ongeveer €1,- per stuk
Liefs Wanda

1 opmerking: