zaterdag 27 december 2014

Kerst snailmail

Goedemorgen allemaal!

Afgelopen week heb ik deze leuke snail mail gestuurd. 
Wil je zien wat ik precies heb gemaakt?
Klik dan op 'meer lezen'


Allereerst de enveloppe. Deze heb ik gemaakt door 2 bladzijdes uit een Disney boekje (die ik kocht bij de Kringloop voor €0,50) te scheuren. Deze heb ik aan de onderzijde en aan de zijkanten dichtgeplakt met washi tape. 
Ik vind het altijd leuk om kleine kadootjes/knutselspulletjes en andere frutsels in de snailmail te stoppen en dus deed ik dat deze keer ook.
Van strijkkralen heb ik deze ster gemaakt. 

Ook stopte ik er een DIY pakje bij. Een houten bel met decopatch papier om de klok mee te beplakken. 
Dit kocht ik als pakketje bij Action voor nog geen €2,-. er zitten acht houten figuurtjes in, lint een een groot stuk decopatch papier. 

Tot stot deed ik er nog wat belletjes bij, een stuk baker twine in het rood/wit, wat splitpennen met kerst figuurtjes erop, gekleurde figuurtjes om ergens op te plakken en natuurlijk de brief. 
Dit is het eindresultaat! 


Liefs Wanda


Geen opmerkingen:

Een reactie posten