woensdag 24 december 2014

Shoplog washi tape!!

Goedemorgen,

Afgelopen zaterdag ben ik naar de Wibra, Action, Hema & Hema outlet gegaan en daar heb ik allerlei leuke washi-tape gevonden die ik jullie graag wil laten zien. 

Benieuwd? 
Klik dan op 'meer lezen'



Als eerste ging ik de Hema binnen.
Hema heeft momenteel weer nieuwe tape binnen, waaronder hele dunne. Dit leek mij erg handig voor in mijn Filofax, dus kocht ik 2 verpakkingen. Er zitten 3 rolletjes tape in elke verpakking voor €0,95. 
Ik vind de kleuren erg mooi. Roze is natuurlijk mijn favoriet, maar ook de groene kleur spreekt mij erg aan.

Daarna ging ik naar Wibra. Daar lag de tape goed verstopt tussen de knutsel- en tekenspullen voor kinderen. Maar ik heb een aantal hele mooie rolletjes gescoord.
Voor deze tape (ik denk eigenlijk dat het plakband is want het is gladde tape) betaalde ik €0,50 per 4 rolletjes. 

Deze tape vond ik ook bij Wibra. Per 3 rolletjes betaalde ik hiervoor €1,- 

Daarna kwam ik bij Action terecht waar ze nog een paar pakjes met tape hadden liggen. 
Ik nam deze 2 pakjes mee en betaalde hiervoor €0,79 per verpakking.
En tot slot liep ik nog even de Hema outlet binnen. Daar liggen allerlei restanten van kleding tot aan kinderspeelgoed maar ook tape en papier. 
Deze 2 rolletjes kocht ik voor €0,50. 

Dit was mijn shoplog, ik hoop dat je het leuk vond om te zien wat ik gekocht heb.
Binnenkort zal ik al mijn washi/papertape laten zien in een filmpje, want met deze 31 rolletjes erbij heb ik er ondertussen een hoop verzameld. 

Liefs Wanda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten